tisdag 20 maj 2008

Vad är det med min MSN egentligen?

Så dök det upp någon på MSN igen... som frågade om att träffas (och sex då underförstått)
lite förbryllad svarade jag, numera vet jag ju att den här killen inte är singel (som han först utgav sig för att vara) utan sambo (äger nyinköpt lägenhet tillsammans), förlovad och ska gifta sig... (vad man kan luska reda på på facebook och bloggar alltså) och hon vet inte att han raggar vilt på diverse siter... och när jag talar om för honom att även om jag nu är fri att hitta på vad jag vill så är ju inte han det - och så drar han på en vals om att han inte alls ska gifta sig och att han gör som han känner och att det kan bli "vi" om allt skulle kännas rätt - jo hoppsan eller hur...

Var tvungen att gå till tvättstugan och blev mer och mer avskräckt ju mer jag funderade, så den "stackarn" som tror han har halva inne lär ju bli lite besviken när jag meddelar honom "tack men nejtack" nästa gång... jäkla oseriös casanova-stil han har - tror han verkligen att tjejjer faller för det?

Och varför samlas alla dregglande sambos på just min MSN för?
Mer seriösa män hitåt tack!! Ja ni behöver inte fria första dejten men ni kan ju vara lediga i alla fall...

Inga kommentarer: