fredag 23 maj 2008

Karaktärslös och tråkig

Jag har verkligen ingen karaktär... och nu pratar jag inte om glassen jag åt i går kväll... nåja för sent att ångra sig nu :-)
Och jag hoppar över gymmet idag - känner mig såååååå omotiverad och har ont i ryggen - blä!

Vädret ja, morgonen inleddes med sol men nu är det molnigt, igår när jag hämtade storskrutt från fotbollen var luften alldeles ljummen och doftade syren - helt ljuvligt!!

Just nu drömmer jag om hångel, massage, pussar i nacken och att få sova hopslingrad och med näsan insnuffsad i halsgropen på någon speciell - hudkontakt helt enkelt... Det lär ju inte inträffa i någon nära framtid tyvärr...

Lånade inte bara böcker till barnen på bibblan utan plockade även upp "Bitterfittan" - den har ju omnämnts på flera forum jag brukar besöka så jag kände att det kanske var dags att läsa den.

Inser att jag låter väldigt tråkig idag - känner mig tråkig med!! Men jag tränar på att behärska mig - jag är skytt och även om jag inte tror på stjärntecken så prickade en vän in min personlighet ganska så klockrent - jag är en "allt-eller-inget"person och jag kanske skulle må bättre av att vara "lagom" istället... frågan är bara om jag någonsin kommer att bli det... ;-) men jag försöker i alla fall...

Nu ska jag bara försöka att inte tänka på två bruna ögon som tillhör en annan skytt och acceptera att de tillhörande kyssarna inte är något jag får uppleva igen... andra ögon och andra kyssar kommer jag förhoppningsvis att få uppleva i framtiden... men inte dom...

Inga kommentarer: