tisdag 20 maj 2008

Lite om mig då...

Jag är en 33-årig tvåbarnsmamma - soon to be singel... eller det är jag väl på sätt och vis redan men vi har inte flyttat isär ännu - det sker i slutet av sommaren, Stockholmare i exil, jobbar med media, webb och sånt... Gammal naturvetare som aldrig pluggade vidare, vill har logiska lösningar på allt men någonstans därinne gömmer sig nog en romatiker vars hjärta liksom fladdrar iväg utan att lyssna på några förnuftiga argument... jag vågar inget vanligtvis, men ibland tar jag ett djupt andetag och hoppar - och hoppas på att vattnet är tillräckligt djup att landa i...

Nej min blogg är inte något epos om vädret världen över :)

Men av alla de bloggar jag läst så slog det mig att de flesta innehåller information om vilket väder det är och hur det får oss att må - oavsett vilket ämne resten av bloggen avhandlar... och nåt skulle den ju heta :)

Inga kommentarer: