måndag 26 maj 2008

Trött. Tvätta. Te.

Och Trasig Torktumlare - den är fortfarande trasig!! Så jag får stå ut med stenhårda handdukar, men det är väl lika bra att jag vänjer mig...

Jag är trött för att jag låg vaken och läste halva natten - men ändå ganska utvilad eftersom jag slapp nattningsbrottningen med lillskrutt - hon kom och kröp upp på min arm halv 8 i går kväll och somnade och sov 12 timmar tills jag väckte henne i morse... Däremot blev det ingen tandborstning... suck... och 3-årskontrollen hos tandis vart har den tagt vägen?

Tvätt, ja ibland känns det som om jag inte gör annat, numera börjar X fundera på det där med tvätten - trots att jag bestiger tvättberget 1-2 ggr i veckan så trodde han på fullaste allvar att det skulle räcka med att tvätta 1 ggr/månad sen... sure... det räcker säkert... Undrar hur ofta de inte kommer att ha några rena kläder?

Te - liptons gröna Orient är supergott, det nya lösbladsteet med citron- och limesmak var OK... men ekologiskt och rättvisemärkt...

Blev påmind om att det var mors dag igår - här hemma passerade den förbi obemärkt... bryr mig inte faktiskt - om gullepluttarna i framtiden vill fira mig på eget initiativ så blir jag såklart jätteglad, men jag lägger inget ansvar på att mitt X ska hitta på något till mig från dem... faktiskt...

Inga kommentarer: