lördag 24 maj 2008

Som ishockey fast med mera ljud

Eller vad det nu var Kristian Luuk sa? :-)
Halvvägs in i spektaklet så blev jag tvungen att lägga en hysteriskt övertrött lillskrutta... Somnade på typ 1 min när jag väl lyckats brotta ner henne i sängen... lilla älskade trollungepluttan...

Följer resten av ESC lite halvhjärtat bara... halsen och den begynnande förkylningen mår mycket bättre efter att ha konsummerat alvedon, echinea och mängder av kaffe under dan... hjärtat eller de kroppsegna kemikalier hjärnan sänder ut ibland mår aningens sämre efter att ha hamnat på fel kanal vid helt fel tillfälle - men vad fasiken är oddsen? Och jag kunde ju ha bytt kanal som vännen C tyckte jag skulle ha gjort... men rösten... och ögonen och min dumma hjärna höll mig kvar tills han slutat prata och försvunnit ur bild... dumma, dumma hjärna sluta plåga mig!!

Och min bästa vän i såna här situationer som alltid lyckas få mig på rätt köl håller på att flyttar!! Och hinner inte MSNa - vilket jag har full förståelse för... men gumman - det är här är i grund och botten ditt fel - bara så du vet det!! ;-)

OK jag är inte riktig så knäpp som jag låter - men det här är min ältningskanal just nu!! Och jag antar att ingen läser heller...

Inga kommentarer: