onsdag 28 maj 2008

Gilla läget!

Det försöker jag i alla fall intala mig och det går sådär... nej det går bra - tänka positiva tankar var det ju.... Solen skiner, jag ska träna och få massage, jag har jobb och så vidare...

Men livet är en slump, en ironisk sådan - just nu sitter jag och gör en hemsida åt X-svärmors nya miljö- och framtidsprojekt - vilket såklart får tankarna att vandra - men jag har annat att tänka på - ska på inflyttningsfest i helgen, ska träffa hela familjen dessuton - lite spännande att se om lillasysteryster aka "Muminmamman" har kläckt ur sig en liten eller inte - men med tanke på livets ironi så går hon säkert 14 dagar över tiden den här gången bara för att 1:an kom mer än 2 veckor tidigt...

Och så ska jag på dejt... bara fika - men mer än så säger jag inte!

Inga kommentarer: