fredag 12 mars 2010

Vårkänslor!!

Det måste bero på vädret, sol och små plättar med barmark som acompanjeras av fågelkvitter och takdropp. Och ett trevligt möte iofs... och att jag tvingat mig själv till att blogga igen i ett försök att hålla liiiite liv i kreativiteten i alla fall, och det verkar ju rulla på... eller hur...? ;)

Och på väg till dagis händer det - jag börjar skutta nerför trappan som numera är hal av rullande grus istället för is, solen skiner som sagt och jag inser att det är fredag... och istället för att tänka att tjoho jag ska tvätta (för tvättstugan är ju helt tom på fredagskvällar såklart) så känner jag att jag vill gå på fest, dricka sötsliskig cider, och jag vill inte göra det ensam - antingen vill jag gå med en kompis eller dejt...

Och jag vill få vara kär!!


Because I'm worth it.

;)

Inga kommentarer: