tisdag 9 mars 2010

Solen skiner... det droppar från taket och snart...

...snart går ansökningstiden till universitetet ut och jag ställer mig samma fråga som jag gjorde förra året; Vad vill jag bli när jag blir stor?

Jag har inte funnit svaret ännu trots en hel dag i sängen (insåg att det inte bara var Lillskrutt som var krasslig) och Winnerbäck på Spotify ... men däremot har jag någon slags vision, en konstruktion?, inget hugget i sten utan mera flexibelt men ändå... ett mål? en möjlighet... en insikt om mig själv? (detta kan säkert vara flummigt feberyrslande och akut koffeinbrist) men eftersom mina storstilade planer gick så totalt i kras förra gången så vågar jag nog inte tro på något... ännu... men - solen skiner, det droppar från taken och det kommer nog att bli vår igen, det kan jag nog lita på... :)

Inga kommentarer: