söndag 14 juni 2009

6 veckors konstanta

blödningar verkar ha nått sitt slut, för nu i alla fall... och jag verkar ha ägglossning... hade helt glömt bort hur det kändes... riktigt trevligt faktiskt... inte för att det har någon betydelse nu, men ändå. Att kliva in i duschen ensam känns plötsligt tristare än vanligt :)

Lägenheten luktar inte illa längre heller, jag gjorde tvål för första gången sen... jag minns inte - 2 år kanske? Tömde flaskorna med eteriska oljor och de med parfymoljor med så nu är det slut, ska för en gångs skull rensa ut och kasta en massa tomma glasflaskor. Gör kanske en liten omgång oparfymerad tvål med yoghurt, honung och havre till mamma med.

Regnet fortsätter att doppa - har tappat räkningen på alla nätter jag somnat till ljudet av regn och alla mornar jag vaknat till samma ljud nu - vad hände med sommaren?

Inga kommentarer: