torsdag 18 juni 2009

15/6 2011

Min dator är ju aningens... hmmm... personlig kan vi väl säga till sitt temperament - för några dar sen gick det plötsligt inte att logga in på Facebook - för deras säkerhetscertifikat *någonting* hade gått ut i december 2010 typ... jag kunde lägga till den som säker ändå men min dator avrådde starkt från det :)

MSN gick inte heller att logga in - där var det tvärstopp...

Tänkte inte mer på det just då men dan efter när jag skulle kolla lite datum så märkte jag att datorn helt enkelt ansåg att det var den 15/6 2011 - klart att inget fungerade då!

Det är lite lustigt att den valde just det datumet - med tanke på att jag om två år den här tiden på året kommer vara klar med min utbildning! (ja om *peppar - peppar* allt går som det ska såklart)... Det fick mig att tänka lite... Var befinner jag mig då - både rent geografiskt och i livet...? Och jag har ingen aning men jag hoppas jag bor på något trevligt ställe med barnen på halvtid och har ett jobb på G som är både roligt och jag kan försörja mig på...

Men jag får väl citera Tom Petty: The future is wide open / The sky is the limit...
För precis vad som helst kan ju hända - det enda jag vet just nu om de närmsta två åren är att jag ska plugga (gissa hur livrädd jag är) och jobba... och hitta lösningar för barnen... resten är ett helt blankt blad - och jag har ingen aning om eller några förhoppningar om vad som kommer att skildras där!

Nu ska jag väcka lillskrutt-murmeldjuret!!

1 kommentar:

Ubbeus sa...

Vi har en gemensam kamrat som skulle ha en teori om varför just det datumet dök upp - inte så långt ifrån frågan du ställer...;) Jag gillar när sådana här saker dyker upp - det kan peka på frågor man kan tjäna på att ställa sig.