måndag 5 april 2010

Förändringar är en bra sak eller...?

Som vanligt när jag påbörjat såna här förändringar så ställer jag mig frågorna - Hjälp vad har jag gjort, hur kommer det här att bli? Jag skulle ju fortsätta som förut och låta naturen ha sin gång... tänk om det inte blir bra - och vad händer sen?

Men jag tröstar mig med att det kommer att bli jättefint, jag påminner mig själv att jag gillar ju att vara rödhårig, det passar mig och jag är så mörk att det ändå inte blir så dramatisk förändring... och följa naturens gång och bli naturellt vitstrimmig - tja det finns nog tid till det med :)

Den enda funderingen som blir kvar är; Skulle jag har tagit mahogny istället för koppar? Och det får jag svar på snart... och det är ju inte värre än att det går att ändra på...

3 kommentarer:

Fröken Bovary sa...

Vitt är annars jävligt snyggt och så kan du dricka rött till det :)

Ska vi prata om vädret? sa...

Fast nu är det ju liksom rött!!
Betyder det att jag måste dricka vitt då? :)

Unknown sa...

Förändringar är bra. Jag tror det och jag gillar nog koppar mest. Lite mer pubertalt liksom