tisdag 6 januari 2009

I'm fabulous...

och de som inte fattar det... tja det är deras förlust!!

Oj så kaxig jag har blivit!! Jajjemensan...
En utekväll och en flört med en snygging senare så inser jag det... Och nej - han har inte ringt upp - men grejjen är: It's his loss!! För jag kan välja och vraka, jag har inte bråttom, och som jag insåg; jag flörtade med säkert en av de snyggaste i den staden och han verkade uppskatta det, verkade inte tycka det var pinsamt eller besvärande... sen att karlhelsiket drack för mycket och antingen söp bort mitt nummer eller sina hjärnceller det kan ju inte jag hjälpa... för... hehe... dan därpå fick jag ju reda på att en annan goding - som hade den goda smaken att stanna med tjejjen han var där med till hon gick hem - hade letat efter mig när hon gått hem... vad kan jag säga? I'm fabulous helt enkelt... men lite typiskt att han sög på att leta...

Så vad händer mer då... They all want a piece of me... japp så är det... men vad vill jag då?? Bra fråga... men jag har i alla fall lovat mig själv - nej nej inget nyårslöfte - sånt håller jag inte på med, men jag brukar lova migsjälv något på min födelsedag - att jag inte ska välja bort den där galet sjuka attraktionen den här gången... jag menar - jag gjorde det en gång, jag kan ju inte säga att jag ångrar det med tanke på vad jag fick iom det valet men jag har ALLTID undrat hur det skulle ha varit... och jag tycker att jag är skyldig mig själv att försöka ta reda på det den här gången... fan att han är så... ja vad ska vi säga...tillknäppt? fåordig? ovillig att släppa mig inpå sig? Ja han är helt klart inte lätt att förstå sig på... men jag tror att jag börjar inse vad jag gillar med honom, ja förutom det uppenbara *rodnar*... men allvarligt han är så snäll och omtänksam och ALDRIG att jag har märkt av att han skulle vara dryg... så fast att det logiska valet vore att göra som alla säger GLÖM BORT HONOM!! och bara vända mig bort och springa långt, långt bort... så får han vara med i leken... jag väntar... ett tag i alla fall... för jag vill veta hur det är...

Men som jag skrev till någon på min MSN - Jag är fortfarande oknullad och kåt! (och det är bara mitt fel som väljer bort sexet)...

Inga kommentarer: