lördag 30 juni 2012

en bok...

...damp ner på mitt jobb (som ju är bokrelaterat) och tydligen ledde den till att saker i mitt liv verkar ändras... stabilare och samtidigt väldigt väldigt läskigt... så det kan gå... så slumpartat... så märkligt... och nej det var inte medvetet eller planerat...
Så det är tur att jag inte spolade ner känslorna i toaletten likt en död akvariefisk... och det är tur att jag inte bryr mig om alla som vill kasta sina åsikter på mig... och tydligen är spindelvävstråd ohyggligt stark... och nej ingen mer än jag behöver fatta ngt alls... för det här är min blogg... ;)

(sorry för uppehållet... jag inte bara en superhjälte och en hopplöst förälskad fjortis, utan även högskolestudent på heltid, bokjobbande på deltid och tvåbarnmamma alltid)

2 kommentarer:

MA sa...

*tumme upp*
;)

Christel sa...

Haha. Jag fattar absolut ingenting men det låter som om du är lycklig, så två tummar upp på det! :-)