måndag 28 juni 2010

Varför får de så kalla fötter?

Ja eftersom jag misslyckats upprepade gånger känns frågan befogad - det har varit killar jag träffat bara för en promenad hand i hand genom sommarnatten; han är numera gift med en tjej som det hävdas att han skulle ha träffat just den natten... men jag då...? Och även lite längre - tänker inte nämna några namn jag erkänner att jag har tänkt tanken "Men om det hade hänt oss istället - vad hade hänt då?" (förlåt vännen men jag har tänkt så! det är orättvist mot dig men jag har tänkt tanken!)

Och uppenbarligen har jag något visst som fångar männens intresse både initialt och en kortare period framöver... men sen då? Varför får de så kalla fötter så plötsligt? Vad är det för fel på mig? När inte ens superhjältestyrkan hjälper...?

1 kommentar:

MA sa...

Det är inte dig det är fel på! *greppar en megafon och vrålar*