onsdag 2 november 2011

Måste nog sluta titta...

... på gamla Greys anatomy avsnitt...



3 kommentarer:

Christel sa...

Nej, det måste du inte alls. Det är helt okej att knarka Grey's anatomy. Helt okej!

Singelmamma sa...

Grey's anatomy älskar jag. Man får absolut kolla gamla avsnitt :) Tyvärr krockar det ju med Bron just nu.

Ska vi prata om vädret? sa...

Jag älskar ju också Greys... men jag borde ju plugga till den där tentan... fast - det finns ju alltid en tenta att plugga till... de närmsta 1,5 åren ialla fall :)

Främsta skälet till att jag inte borde titta är att det rör upp känslorna... tanken av att "ja - precis SÅ är det" är nog inte så nyttig för mig just nu... Provade att titta på "He's Just Not That Into You" nu ikväll i förhoppningen om att någon slags orakelaktig insikt och lugn skulle infinna sig - men va fan... de slängde ju in brasklappen "du kan vara undantaget" i slutet ju!!
Suck...
:)