måndag 30 maj 2011

Det är dom där fjärilarna...

...som gör det så lätt att säga nej, helt utan vemod eller en tanke på kanske. När jag känner en välbekant arm söka sig runt min midja så är jag inte längre lockad att ge efter för den hemvana känslan och trots effekten av något glas vin som tidigare alltid fått mig att vackla, så står jag stadigt och säger "Nej, vi ska inte alls" och trots att det var så länge sen jag somnade i dina armar så vill jag hellre sova ensam än att sova intill någon annan... För fjärilarna som bor i min mage, dom fladdrar inte längre för vem som helst, du har förtrollat dem så de bara fladdrar för dig och när fjärilarna bara vill fladdra för en person, ja... då, då är det ett enkelt val!

4 kommentarer:

Christel sa...

Vad fint!

Ska vi prata om vädret? sa...

Eller så kan det vara så att jag är lite patetisk... men men... :)

Anonym sa...

Åh vad härligt! Och vadå patetisk?! tss, det där är det minst patetiska som finns! promise!

Ska vi prata om vädret? sa...

Ok då! :D
Och tack!