torsdag 20 november 2008

Greys Anatomy

Så... igår fick jag en ny favoritscen i min favvisserie (ja ja - jag tittar alldeles för mycket på TV)


Så skulle rätt person läsa det här (hjälp vad gör jag - men å andra sidan, sannolikheten är ju minimal): Jag bryr mig om dig, jag bryr mig om dig, jag bryr mig om dig!!
Ha ha, men allvarligt... jag är en sån där konstig människa som gör det, bryr mig alltså, när jag av någon anledning fastnat för någon. Jag antar att jag återigen är, kanske inte fel person, men vid fel tidpunkt. Så när du trivs med dig själv igen, när du kan sova igen (du vet väl att fullmånen påverkar sömnen för en del) och börjar känna dig mänsklig igen och inte är i "Karlskrona" - så tycker jag att du ska ringa mig... för jag är en sån toppenpingla att jag förtjänar mer än bara en chans!!
Ok mer seriösa funderingar... du har nåt, jag vet inte vad men du är en av få jag inte blir uttråkad av att prata med samtidigt som jag är tokattraherad av dig... Jag gillar dig trots att du är snygg!!

Nåja, nu ska jag hänga tvätt och sen sova... Åh ja just det hade världens skummaste dröm för några nätter sen - och jag drömmer ju dels ytterst sällan och ännu mer sällsynt om någon jag känner - men jag drömde att vi skulle ut på älgjakt och jag skulle få låna dina långkallingar...

Nej jag orkar bara inte hänga tvätt...

Inga kommentarer: