onsdag 29 oktober 2008

I want you if you want me...

Men vill han det?? That's the question... fegisjaget kan ju inte tro på det och blir ivrigt påhejjad av nästan alla jag känner... men mitt kaxiga jag tänker: Antingen vill han, och jag är ju tokattraherad av honom, inte kroppen eller utseendet utan det där som får mig så lugn och trygg samtidigt som det exploderar en hel fjärilsfarm i magen på mig. Och då är det ju lungt... Eller så vill han inte - och då är det ju oxå lungt - för jag vill inte vara med någon som inte vill vara med mig. Jag blir ju såklart besviken över att han inte vill vara med mig i så fall - men jorden går inte under för det.

Fegisjaget lät lillskrutt sova i morse när hon inte ville vakna så att vi missade bussen så att det inte var någon vettig ide att åka till dagis (har ju ändå storskrutt hemma) - antagligen enbart för att jag tänkt ringa idag på vägen hem... blir så trött på mig själv...

nostalgi... den här tog kompisen K ut ackorden till och vi spelade och sjöng, i hallen på övervåningen i det bruna huset med ljusgula maskrostapeter i trappen...
http://www.youtube.com/watch?v=nXKXL8OlpUM

Inga kommentarer: